olen menossa heinäkuun 11 kreikkaan...
en vain turistiksi vaan sukellan syvälle kreikan kultuuriin ..
syy miksi menen sinne on että poika ystäväni on puoliksi kreikalainen ja hänen isä asuu siellä ja joka kesä poika ystäväni (Apollon) menee  kreikkaan katsomaan isäänsä ja tänä kesänä pääsen myös minä mukaan.
Pelotaa miten tulen pärjäämään  siellä.. koska englanti ei suju kovin hyvin.."ekskuse mee weers WwCc?"
miten pystyn keskudtelemaan hänen kansaan kun englanti ei suju eikä todelakaan kreikka..  tulee olemaan kunnon selviytymis reissu, koska olemme  menossa pohjois kreikaan  siis suomeksi ei hiekka rantaa, ei ilmastointia,ei lämmintä vettä(eikä varmasti ole kaikein  puhtainta)5 km pääsä on kauppa, ei kunnolisia teitä,jossain päin vuoristoa on joki missä voi käydä uimassa,visa ei käy siellä, yksi kauppa jossa on samalla baari, ja siellä asuu n18 ihmistä jotka eivät osaa englantia ja siellä on peukalon kokoisia heinä sirkoja!!!! siellä kyllässä jonne menemme.. tätä listaa voisi jatkaa loputomiin... kyllä pärjäisin siellä mutta se että siellä on pirun kuuma kun joki on jossain vuoriston uumenissa jos siellä olisi lähellä ranta tai kauppa.. niin sitten en valittaisi en voi sille mitään että olen  niin kaupunkilainen kai ny ku oon asunu koko elämäni  lähellä kaikkea.. mutta otan reissun haasteenna ja ssanhan elämän kokemusta ja harva pääse tämöselle matkalle sitä ei pysty ostamaan ..
pelotaa vain mitä poiieltä minustaka ystäväni isä on minusta?? koska hän on sanont  Apollonille että ota vain kreikkalainen nainen..koska somalais naiset on kuulema jotain ihme hisukoita...

enkä voi kysy keneltäkään  neuvoa koska eivät he ole koskaan elämän aikana törmännyt  tämöiseen tilanteeseen mihin minä olen päätynyt..
-serenity-