elämä on liian lyhyt ja vähän aikaa ollaan nuoria. Joten päätin että mun hauskimmat illat, bileet ,päivät ja tapahtumat pitää kirjotaaa mustaan valkoiselle ettei ne tapahtumat ikinä unohdu tai katoa!!!

aluksi kun jätin kreikkalaisen ninjan elämäni on tehnyt suuria muutoksia-elän vihdoinkin täysillä.harmittaa etten alkanut silloin kirjoitamaan näitä hetkiä ,pippaloita ylös..mutta myöhemmin tai ei koskaa.

Perjantai 6 .kesäkuuta Oli ystäväni 18 vuotis bileissä ne olivat viellä naamiaiset no siellä oltiin ihan rauhallisesti  ja lähdettiin siinä klo 11.00 aikoihin ulos aloin olla semmoisessa tuiskeessa silloin että kovalla äänellä huusin : "MEILLÄ JATKO" joten ruvettiin lähtee meille päin  ja enköhän unohda  mun kaikki kamat rantsuu joten ne piti mennä hakemaan ja viellä luulin että jos otan kengät pois pääsen nopeammin -sitä se alkoholi teettää. No mentiin meille stereot laitettiin täysille ja tansittiin  ja sitten kävin  tämän saman samojen poika kavereiden  keskustelun että pidetetään kummisetä joka sovittiin viime kesänä jo eli siitä on vuosi ja siltikään ei olla keretty järjestää sitä. Jotkut lähtivät baariin ja me lähdimme rinkkulan pikku R kanssa ronjalle (hän oli antanu ne meille avaimet siis) paistettiin munakaita ja minä riehuin kissan kanssa
(se ei oikeen tykännyt musta) sitten sinne tuli tyttöt eli tussu ja arka-ja ne ei oikeen ollu poletys tuulella kun taas minä olin joten yrittin saada heidät ylös sängystä kun se  ei onnistunut pakkotin heidät haistamaan minun ihanaa vanhalle viinalle haisevaa hengitystä eli suomeksi hönkäilein heidä naaman edessä ja sitten rupesin räkimään heidän naamalle ja sitte sannis törkkäsi mua tyynyllä niin että putosin sängyn ja pianon väliin. Lopulta tyttöt innostuvat laulamaan  singstaria jolloin viina paukku hyökkäsin selän takaa muhun ja  se sai mut kuvittelemaan että osaan laulaa... seurana päivänä arska sanoi mulle:" trista oot laulanu paremminki, Paljon paremminkin" onneksi ne kaverit jotka olivat olleet baarissa tulivat sinne sitten lähdin himaan päin ja yksi steiner koulussa oleva poika tunnistaa mut ja alkaa yrittää samaan mua jatkoille sen parin kaverin kanssa ja lupasi tarjota koko illan.. houkuteleva tarjous? NEVER. joten kieltäydyin ja jäin viellä tupakkalle hänen kansaan joka oli iso virhe-" sä oot muuten tosi kaunis..." siin vaiheessa tämä tyttö lähti kotiin päin.

sitten kun olin pääsyt kotiin asti  ja ajttelin kaikki on nukkumassa mutta minun uskolliset(känniset HYVIN känniset) ystävät olivat viellä valveilla joten eiköhän me ruvetta vilauttelemaan,meidän pihalla ja sitten pamela yrittää heittää mut puskaan ja sitten rupean jälleen kerran harrastamaan laulamista :"taivaalla ei ole enään tähtiäkään ... jne" ja sitten joimme lisää ja rupesimme leikimään kortsulla eli yrtimme  tunkea sen päähämme loppulta päätän mennä jarppin kanssa  nukkumaan.aamulla herään siihen kun jarppi toivottaa mulle hyvää huomenta:"mulla on huono olo" ja juoksee vessaan sen jälkeen uni  ei enään maittanut ja menin siivomaan talon joka ei ollut kauhean siisti.