Oen huomannut että olen joutunnut hyvin pahaseen tilanteesseen...
ongelmani on että minulla on poikaystävä.
tiedetehän kun suhde on alussa niin haluaa vietää paljon aikaa miesystävänsä kanssa mahdollisen paljon aikaa hänen kansaan ja ystävät jäävät hiema syrjemiksi..
ongelmani on oikestaan että poika ystäväni on kaikkeni .hän on samalla se jota rakastan ja ainut paras ystäväni mikä minulla on.Olen menättäny kaikki ystäväni ja se on vain minun omaa itsekyyttäni koska en pitänny yhteyttä heihin..unohtannut ystävyyden tärkeyden ja kuvittelut että he pysyvät aina ystävinäni ja soitavat minulle. en ällynyt silloin että miten typerästi toimin...Ja mitä tulee suurempiini pelkoihini kun ero tulee poika ystävän kanssa ja jään aivan yksin !! ei ole poika ystävää ja eikä ystäviä!!!
olen tehnyt suuren pääyöksen ( omasta mielestäni)  en lähde poika ystävän kanssa kreikaan vaan jään tänne parantaa ystävyys suhteita mitä on viellä jäljellä. ja pitämään yhteyttä heihin <3
<3ystävät ovat tärkeitä<3